piątek, 7 października 2016

1. MIA SHERIDAN "BEZ SŁÓW"


 Po tę książkę sięgnęłam przez recenzje, które o niej przeczytałam. I nie zawiodłam się. „Bez słów” jest książką o dwojgu młodych ludzi, którzy pomimo trudnej przeszłości chcą dać sobie szansę na wspólną przyszłość. Bree przeprowadza się do innego miasta, aby móc zapomnieć. Tutaj spotyka Archera, miejscowego pustelnika, o którym nikt nic nie wie. Zaintrygowana postanawia poznać go bliżej.
Mia Sheridan w swojej powieści tworzy prawdziwych ludzi, mających problemy, wady, lęki. Postacie nie są sztucznie wykreowane, wręcz przeciwnie, wydają się być prawdziwie istniejącymi ludźmi.
W tej książce niesamowicie spodobało mi się, to, że ukazane jest jak Bree i Archer nawzajem poznają się i uczą się być razem. Spotykają wiele trudności, pomimo  których ufają sobie i robią dla siebie wszystko. W pamięć zapadł mi szczególnie fragment: 

„-Co ty tu robisz?- spytałam. 
 -Wiem, że nie lubisz burzy- odpowiedział. 
Nic z tego nie rozumiałam.- Przyszedłeś na piechotę w tej ulewie, bo wiesz, że nie lubię burzy? Zawahał się, odwrócił wzrok i zmarszczył brwi. Potem znów na mnie spojrzał i po prostu skinął głową. 
-Wiem, że nie chcesz mnie widzieć, ale pomyślałem, że jeśli posiedzę u ciebie na ganku, będziesz się mniej bała. Bo będziesz wiedziała, że nie jesteś sama.” 

Ten fragment ukazuje, jak bardzo człowiek jest w stanie się poświęcić dla osoby, którą kocha.
W historii Bree i Archera znajdujemy punkt kulminacyjny, którego ja w zupełności się nie spodziewałam. Mia Sheridan zupełnie zaskoczyła mnie tym zwrotem akcji. Sama ogromnie cenię sobie, kiedy autor na końcu książki jest w stanie tak bardzo mnie zaskoczyć.
Książka w zależności od rozdziału jest pisana z perspektywy Bree i Archera, co daje czytającemu możliwość wczucia się w sytuację głównych bohaterów.
Z okładki książki dowiadujemy się jedynie, że powieść jest o dwojgu młodych ludzi obarczonych ranami z przeszłości. Jest to tajemnicze i zaciekawiające.
Po poznaniu tej historii Mia Sheridan stała się jedną z moich ulubionych autorek romansów.
Gorąco polecam tę książkę każdej dziewczynie i kobiecie, które kiedykolwiek marzyły o poznaniu prawdziwej miłości.    




Witajcie!
Pierwsza recenzja już jest. Mamy nadzieję, że Wam się spodoba. Jeżeli sięgniecie po tę książkę, proszę prześlijcie nam opinię na jej temat (zostawcie w komentarzu lub wyślijcie na mail: bookomaniaczki@gmail.com).
Czekamy na wiadomości od Was i obiecujemy na wszystkie odpowiedzieć. :D 
Pozdrawiam Was serdecznie :)
Jessie ♥   

2 komentarze:

  1. Zaciekawiłaś mnie - z pewnością niedługo sięgnę po "Bez słów" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :) Mam nadzieję, że Ci spodoba, pozdrawiam Cię gorąco- Jessie ♥

      Usuń