niedziela, 30 października 2016

3. KIRSTY MOSELEY "CHŁOPAK, KTÓRY ZAKRADAŁ SIĘ DO MNIE PRZEZ OKNO"


Lubię czasami przeglądać strony internetowe księgarni w poszukiwaniu jakiś ciekawych nowych pozycji. W ten sposób natrafiłam na książkę: „Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno”. Po przeczytaniu jej już wiem, dlaczego Kirsty Moseley zostaje porównywana do Colleen Hoover.
Książka opowiada historię Amber, dziewczyny, która ze strony własnego ojca zaznała przemocy i molestowania seksualnego. Przez te wydarzenia Amber unika jakiegokolwiek fizycznego kontaktu. Może dotykać ją tylko jej mama, starszy brat Jake i jego najlepszy przyjaciel, mieszkający po drugiej stronie ulicy Liam. Od ośmiu lat Liam każdą noc spędza z Amber. Dziewczyna śpi spokojnie tylko w ramionach Liama, chłopaka, którego za dnia nie znosi. Uważa go za aroganckiego dupka, bawiącego się uczuciami dziewczyn. Z czasem jednak poznaje jego prawdziwą twarz…
Kirsty Moseley stworzyła wzruszającą historię zranionej dziewczyny, której poczucie bezpieczeństwa daje tylko chłopak, którego szczerze nie znosi. Czytając, widzimy w jaki sposób Amber, nazywana przez Liama „Aniołkiem”, radzi sobie z codziennością po traumie jaką zafundował jej własny ojciec.  
W pamięć najbardziej zapadł mi fragment:
„Odwróciłam się, żeby na niego spojrzeć. Nie mogłam mu dać tego, co chciał, musiał szukać gdzie indziej. Dobrze wiedział, że może mieć każdą dziewczynę. Przecież chwilę wcześniej sam powiedział, że zanim mnie pocałował, był z inną. Miałam do czynienia z rasowym podrywaczem i wiedziałam, że jest w stanie złamać mi serce.
- Liam, czego ty ode mnie chcesz?- zapytałam cicho, wbijając wzrok w swoje przemoknięte trampki.
Wsunął mi palec pod brodę i uniósł moją twarz, zmuszając bym na niego spojrzała.
- Wszystkiego -odparł.”

Książka w większości jest pisana z perspektywy Amber, są także fragmenty z perspektywy Liama.
Z okładki dowiadujemy się jedynie, że „Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno” jest historią Amber, dziewczyny, która co noc zasypia przytulona do chłopaka z domu po drugiej stronie ulicy.
Jest to książka pełna różnorodnych uczuć i subtelnej erotyki. Po przeczytaniu jej z pewnością sięgnę po inne powieści Kirsty  Moseley.

Jest i trójeczka!
Nie martwcie się, niedługo pojawi się recenzja czegoś, co nie jest romansem. :P
Życzę Wam udanego odpoczynku w ten długi weekend. :)
Jessie ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz